Меню
Профил
Език

Категории

Често задавани въпроси

1. Kак да разгледам стоките, предлагани в Parfumi-Market.bg?
От лявата страна на магазина се намира списъкът с категории. Kликвайки върху името на даден раздел ще се зареди страница с подкатегорите. Можете да изберете продукт от полета "Промоции" , "Ново" или от падащият лист "Производители", който Ви дава възмойност да извадите на страницата само стоките от даден производител. Едно под друго са разположени снимките на дадените продукти, под тях - името на продукта, производителят и цената на артикула. Всяка снимка и наименование на артикули, които виждате са препратки към описанието на продукта. На индивидуалната страница на всеки продукт може да видите снимки на дадения артикул в по-голям размер, подробно описание и цените според различните разфасовки. Можете да прочетете мненията, които други клиенти са оставили за него, да дадете Ваш коментар и оценка, да го добавите в своя списък с желани продукти, да изпратите на приятел, да го добавите да сревнение или да изберете продукта за закупуване. Имате възможност да потърсите конкретен продукт в "Търсене".

2. Kак мога да поръчам?

За Вашето удобство имате възможност да избирате от няколко начина за поръчка. Можете да поръчате веднага на:
- нашите телефони 0877 67 27 10 в работно време
- e-mail shop@parfumi-market.bg
- Skype parfumi-market
- през сайта, като регистриран наш потребител или като гост

3. Kак да оформя поръчка?

Поръчването на продукти от нашия сайт е изключително опростено и улеснено. Предлагаме Ви най-бързата поръчка, само в една страница. За да бъде оформена и успешно изпратена поръчката е нужно само да попълните адрес за доставка и да изберета метод на плащане.

- адрес на доставка - Желателно е да дадете адрес, на който е възможно да приемете пратката в работно време. Ако адресът, на който искате да бъде доставена поръчката, съвпада с този от регистрацията може да продължите нататък или да го смените.

- начин на доставка - Изберете начина на доставка

- методи на плащане - Имате възможност да изберете от няколко начина на плащане, с наложен платеж, банков превод или онлайн

- специални инструкции - Тук можете да добавите коментар към поръчката си

- Финализирайте поръчката

4. Kак да се регистрирам и защо?

Ако желаете да се регистрирате изберете "Регистрация". Ще отидете на страница, където трябва да попълните коректно всички полета с Вашите данни, до които ще имате достъп само Вие и ще бъдат виждани единствено от нас и използвани само за нуждите на сайта. След като попълните всички данни трябва да натиснете отново бутона "Регистрация". Ако сте въвели вярно Вашите данни ще се зареди страница, поздравяваща Ви за успешната регистрация. На e-mail адреса, който сте посочили в регистрационната форма ще бъде изпратено писмо, което потвърждава успешната Ви регистрация в магазина. Вече сте регистриран като клиент в Parfumi-Market.bg.

Регистрацията в сайта Ви дава редица права и възможности.

- Получавате потребителско име и парола, с което се идентифицирате в магазина

- Можете да правите поръчки онлайн

- Можете да оставяте своето мнение и оценка за предлаганите продукти

- Можете да се абонирате за e-mail с информация относно специалните намаления и предложения, промоции и нови продукти, услуги или марки

- Адресна книга - можем да доставим стоката на избрано от Вас място, а не само на домашния Ви адрес! Това е удобно особено, когато се прави подарък за рожден ден или друг повод

- Последни поръчки - ще можете да разгледате хроника на вашите покупки от нашия магазин.

- Можете да следите статуса на поръчките си.

- Списък с желаните от Вас продукти.

5. Kак да видя статуса на поръчката си?

За да видите статуса на поръчките си трябва да кликнете върху бутона "Поръчки" в хоризонталното меню. В страницата на  поръчките Ви може да видите статуса на всяка, направена от Вас поръчка. Ако не сте сигурни за статуса на поръчката си, винаги можете да се свържете с нас от 10:00 до 19:00 часа по удобен за Вас начин като съобщите номера на поръчката си или Вашето име.

6. Kак да променя съдържанието на количката?

Съдържанието на количката се представя чрез снимка и наименование на продуктите, които сте избрали за закупуване, тяхното количество, цена, както и обща цена на продуктите, които са във Вашата количка. За да премахнете продукт от кошницата натиснеге бутона "Махни", а след това "Обнови". Можете също така да изчистите съдържанието на цялата количка. За да промените количеството, коригирайте броя и натиснете бутона "Обнови”. За да бъде изпълнена и запаметена която и да било промяна в кошницата е нужно да натиснете бутона "Обнови". Така страницата ще се презареди и ще Ви бъде показано актуалното състояние на кошницата.

Ако искате да добавите и други продукти в нея, натиснете бутона "Продължи пазаруването". Ако сте приключили с избора на продукти и желаете да оформите поръчката, натиснете бутона "Поръчка"

7. Kак ще разбера, че поръчката е получена?

Kогато оформите поръчката и я потвърдите, на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което съдържа номера и датата на поръчката, както и нейното съдържание. Моля, пазете това писмо - то съдържа важна информация и е потвърждение, че сте оформили и потвърдили поръчката. Kопие от този мейл получаваме и ние. След получаване на поръчката ние ще се свържем с Вас на посочения от Вас телефон за уточняване на подробности.
Поръчки се изпълняват само след потвърждение по телефона !!!

8. Kак ще получа поръчаните стоки?

Стоките поръчани от нашия електронен магазин, се доставят от куриерска фирма Спиди до адреса, указан при заявката, или при допълнително уговорени с клиента условия (вижте повече в раздел „Доставка”).

9. Kак мога да платя?

За удобството и сигурността на нашите клиенти, ние от Parfumi-Market.Bg предлагаме няколко метода на плащане. Когато оформяте поръчката си, изберете предпочитания от Вас метод (вижте повече в раздел „Плащане”).

10. Забравена парола?

Изберете "Вход" от менюто на сайта. Отваря се страницата за идентификация. Тук трябва да кликнете върху връзката  за забравена парола. Тя ще ви отведе на страница, в която трябва само да въведете своят e-mail адрес и да кликнете върху бутона. Така ще Ви бъде изпратена нова парола, с която да влезете в своя акаунт. Веднага след това можете да я промените като въведете нова, избрана от Вас парола.

11. Издавате ли фактури?

Издаваме фактури по ЗЗДДС (данъчни фактури) за стойността на направените поръчки. Ако желаете фактура, напишете данните на фирмата в полето за коментар към поръчката. Фактурата ще Ви бъде изпратена заедно с доставянето на поръчката.