Sale 10 off

   Винаги, когато пазаруваш можеш да се възползваш от намаление

                  на всички продукти, дори на вече намалени. 

                       Купуваш повече, плащаш по-малко!

Количка

0 артикула

Категории

Kак се нанася и носи парфюма?

Kак да нанасяме парфюмите? Изглежда очевидно – пръскаш и тръгваш.

Да, ама не! Всичко е доста по-сложно.

Парфюмите са създадени, за да се развиват във времето и да разкриват същността си в три фази. Първата фаза преминава бързо. Така наречените "върхови нотки" са комбинация от летливи аромати, които се усещат при отварянето на флакона. Тази фаза продължава не повече от 15 минути. Следващата фаза разкрива доминиращия характер на парфюма. Тя продължава около 4 часа. "Сърдечните нотки" са тези, които характеризират някои от най-големите имена на парфюми в света. Третата фаза продължава до 24 часа. Така наречените "основни нотки" са съставени от най-тежките аромати в парфюма.

Много мъже например често се оплакват от тоалетната вода, дразнеща кожата им, когато я използват като одеколон за след бръснене. И това е естествено – тоалетната или парфюмната вода съдържа много спирт и да се нанася върху кожата, при това обработена със самобръсначка, не е удачно. За тази цел има лосион за след бръснене – специално разработен продукт за кожата на лицето, който съдържа ароматични масла, за да не дразни.

Парфюмът изразява най-добре своя характер когато се поставя на т.нар. "горещи точки" - това са местата, където най-лесно се усеща пулса - зад ушите, колената и китките, свивката при лактите и основата на врата - това е ключът за перфектното поставяне на парфюма. Кожата на тези места е особено топла, което позволява меко и постепенно разпространение на аромата. Когато става въпрос за парфюм, където ароматът е най-концентриран, то най-добре е да го нанасяте направо върху кожата. Именно тя ще позволи букетът на уханията да се изяви най-пълно. Ароматът винаги се “движи” отдолу нагоре. Ако поставите по капка парфюм зад ушите, мирисът, който се вдига нагоре, бързо изчезва. За да ухаете постоянно на любимата си тоалетна вода, трябва да я нанасяте на 3-4 часа. Ако имате суха кожа, ароматът трябва да са “освежава” още по-често. Това, което ядем, също се отразява на начина, по който ароматът ”ляга” на нашата кожа. Например калоричната, остра храна прави уханията доста по-интензивни.
Ароматът се променя от пушенето, употребата на лекарства, дори и от изменението на температурата на тялото. Ако тя се повиши, усилва се и ароматът. Никога не нанасяйте парфюма върху кожата директно със запушалката на флакона – на нея може да остане кожна мазнина. В затворения флакон тя се смесва с парфюма и нарушава сложния му състав. Това е една от причините, поради която много фирми предпочитат да пускат опаковки-спрей.
Можете да нанесете един аромат и върху естествени материи - памук, лен и вълна. На тъкан можете да пръснете тоалетна вода, след като предварително сте проверили дали не оставя петна. Най-подходящи за нанасяне са дрехите със скъпа козина или вълна. А синтетичните тъкани могат да изменят аромата до неузнаваемост. Като пръскате парфюма, бъдете внимателни с бижутата! Можете да повредите перлите, блясъка на кехлибара или други камъни.
Опитайте да впръсквате аромата в косите си. Това е най-доброто място за тоалетната вода. Но само ако са чисти. Мазнините и замърсяванията, които се натрупват по косата и кожата на главата, усилват аромата и могат да го изкривят. Не слагайте парфюм на твърде сухи или чупливи коси.
Всеки човек има свой личен “кръг на аромата” – неговият радиус е равен приблизително на една ръка разстояние. Околните не би трябвало да усещат вашия парфюм, ако те не влизат в този кръг. Такива са правилата на добрия тон. Освен това ароматът е едно от най-тънките, лични съобщения, които вие изпращате на тези, с които общувате. Скъпите парфюми в малки флакончета сами ни карат да бъдем скъперници по отношение на използването им като отпускаме по някоя и друга капка зад ухото. По-щедро разливаме Eau de Parfum или Eau de Toilette. И направо сме прахосници при спрейовете.

Нови продукти

Нашите Марки