Меню
Профил
Език

Категории

Начало Марки

Марки

Изберете продукти от над 300 водещи парфюмерийни и козметични марки.

«1»

Abercrombie & Fitch

Abercrombie & Fitch е американска марка, която съществува от 1892 г. Първият магазин, основан от Дейвид Абъркромби и Езра Фич, продава спортни и туристически съоръжения от висок клас в Манхатън, Ню Йорк.

 

Днес Abercrombie & Fitch има над 300 магазина в САЩ, с водещи магазини в Канада, Пуерто Рико, Европа и Азия. Компанията е известна с висококачественото си модерно облекло. Мъжкият аромат Abercrombie & Fitch Fierce се пръска в целия магазин и върху дрехите, за да се получи обонятелно изживяване по време на пазаруване.
 


Fierce, представен за първи път през 2002 г., е най-продаваният аромат на компанията, считан за „подписа“ на магазина. Първият аромат на Abercrombie & Fitch, Woods, е пуснат през 90-те години на миналия век, по-късно прекратен, след което е върнат през 2010 г. Магазинът предлага и аромати за жени и счита парфюм №1 за своя аромат за жени.

Abercrombie & Fitch има 56 парфюма до 2020г. Най-ранното издание е създадено през 1997 г., а най-новото е от 2020 г. Ароматите на Abercrombie & Fitch са направени в сътрудничество с известни парфюмеристи.

9
продукти

Acqua di Parma

Acqua di Parma е създадена като малка фабрика в Парма, Италия. През ранните години на съществуването си от 1912, компанията се явява контра на модерните немски аромати за мъже - резки и ангажиращи. В малката лаборатория в Парма, лежерно ги контрират с внимателно подбраните и изцяло естествени съставки.

 

Първият аромат е създаден през 1916 г., а днес след повече от 100 години марката е създала 74 парфюма на чистия лукс. Кехлибарено жълтият цвят става символ на марката, взаимстван от камъка, олицетворяващ нейната енергия и квинтесенция. Естествен като състава му, е възходът на Aqua Di Parma, през годините на съществуването му.

13
продукти

Adidas

Adidas е немска компания, основана през 1948 г. от Адолф "Ади" Даслер и е най-големият производител на спортни стоки в света.

През 1985г. в сътрудничество с Coty, Adidas навлиза в парфюмерийния бранш и започва производство на собствени линии аромати. Днес Adidas имат 59 парфюма за мъже и жени, както и серии грижа за тялото.

0
продукти
0
продукти

Agent Provocateur

Джозеф Кори и Серена Рийс отварят първия си магазин за бельо ”Agent Provocateur” през 1994 г. и създават бельо, което няма нищо общо с прочутата британската скромност. В техните модели се набляга на прозрачното и дори циничното. ”Agent Provocateur” се създава като висока марка и класа бельо, провокиращо, възбуждащо и омагьосващо не само жените, но и мъжете.

Скоро марката ”Agent Provocateur” придобива феноменален успех, отваря редица магазини не само в Англия, но и в чужбина, прави един от най-процъфтяващите каталози за бельо в света и получава награда за най-печеливш уебсайт. Скоро ”Agent Provocateur” допълва бренда си със собствена колекция от аксесоари, включваща книги, обувки, музика, бижута и уникална марка парфюми, както и козметични серии.

2
продукти

Aigner

Etienne Aigner ( 1904 - 2000) е унгарец от еврейски произход, който се занимава. с книгоподвързване от дете и дори прави свои въведения в занаята. На 26 години се мести в Париж и уменията за работа с кожа, той пренася върху чанти и колани, които изработва за Christiaan Dior, Lanvin, Rochas и Cristobal Balenciaga.

Няколко години след края на Втората световна война, заминава за Ню Йорк и превръща апартамента си в работилница за красиви кожени колани в един, единствен цвят – burgundy, запазена и до днес марка на бранда. Изделията му се посрещат гостоприемно в най-големите магазини в средата на 50-те и той разширява не само цветовата гама, ами и предлаганите кожени артикули.

8
продукти
0
продукти

Alaia Paris

Alaïa Paris е марка с високо качество, оригиналност и изтънченост! Основателят на тази световно позната марка е модният дизайнер от Тунис Азедин Алая, който започва своята кариера в Париж като асистент на крояч.

Работил в модните къщи Christian Dior, Thierry Mugler и Guy Laroche, между неговите клиенти бързо се открояват знаменитости като Тина Търнър, Ракел Уелч, Мадона, Джанет Джексън и други. Така Азедин Алая постепенно става много търсен моден дизайнер.

 

Асортимент на марката Alaïa Paris включва също и изтънчени парфюми, които се отличават с наистина луксозни аромати. Първият парфюм Alaïa Paris е представен през 2015 г. Богатите композиции на парфюмите Alaïa Paris са допълнени с пикантни подправки и ориенталски тонове. Опознайте необикновения чар на Ориента, скрит в парфюмите Alaïa Paris!

0
продукти

Alberta Ferretti

Alberta Ferretti е италиански моден дизайнер, която предлага на почитателите си 3 парфюма - Alberta Ferretti 2009 for women, Parfum de Nuit 1995 for women и Femina 1993 for women

0
продукти

Alexander McQueen

Alexander McQueen (Алекзандър Маккуин) е роден на 17 март 1969 г. в Лондон. Неговото истинско име е Lee McQueen. Той учи в колежа Central St. Martins. Най-малкият от шест деца Lee McQueen е роден в източната част на Лондон, променяйки името си на Alexander в началото на модната си кариера.

McQueen е избран за британски дизайнер на годината през 1996, 1997 и 2001 година. С бръсната си глава и множество татуировки, Alexander McQueen не изглежда като типичния моден дизайнер, който от 2001 г. отговаря за имиджа на френската марката Givenchy. Той бързо направи кариера във висшата мода, като стана един от най-известните съвременни дизайнери. Поклонници пред таланта му са даже Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham и Madonna. Парфюмната колекция на Alexander McQueen се състои от 8 впечатляващи аромата.

0
продукти

Amouage

Amouage е луксозна парфюмерийна къща, основана през 1983 година от Негово височество Sayyid Hamad bin Hamoud Al Busaid, потомък на оманското кралско семейство, с идеята да възроди славата на арабските аромати. Amouage използва традиционни съставки от Близкия изток като арганово дърво, тамян, рози и всички видове подправки.

Разкошните аромати Amouage характеризира невероятна уникалност и цялостна отличителна елегантност. Флаконите на дамските парфюми напомнят двореца в Руви, Оман, а мъжките символизират традиционната арабска кама. Философията на марката е сътворение на парфюми c истински ценности на изкуството. Amouage избира стриктно само най-качествените екзотични съставки.

Парфюмите Amouage показват различен начин на живот и индивидуални комбинации от съставки. Всеки парфюм е уникален по свой собствен начин. Нишовите парфюми Amouage се композират в южнофренския Грас, считан за световна столица на парфюмите и предлагат гаранция на най-високите стандарти.

Впоследствие уханията пътуват до Оман, където приблизително два месеца се извършва мацерация на съставките. На края всички парфюми Amouage преминават най-стриктен контрол на качеството и се опаковат почти изцяло на ръка. Луксозните парфюми Amouage сега се продават по целия свят само в луксозни бутици и парфюмерии и се радват на верни почитатели.

28
продукти

Angel Schlesser

Испанският моден дизайнер Angel Schlesser е известен с неговия минималистичен, но елегантен стил.

Неговата колекция от парфюми включва 22 парфюма, най-известни от които Angel Schlesser Femme (2000), Angel Schlesser Homme (2002), Essential за жени (2004), Essential за мъже (2006), Eau de Gingembre (2007), Angel Schlesser Homme Oriental Edition (2009).

1
продукти

Antonio Banderas

José Antonio Domínguez Banderas, по-известен като Antonio Banderas е испански актьор, режисьор, продуцент и певец.

Зашеметяващата филмова звезда Антонио Бандерас създава 46 наистина успешни аромати в сътрудничество с компания Puig. Те са чувствени, елегантни и уникални. Мъжките и женските аромати ще Ви отведат в слънчева Испания, където може да се насладите на красотата на тази южна страна.

52
продукти

Antonio Puig

Компанията Antonio Puig е основана през 1914 г. в Барселона, Испания, от Antonio Puig. Това е семейна международна компания, която продава в секторите мода, красота и парфюмерия на над 140 пазара.

Първият парфюм, създаден от Antonio Puig ­– Agua Lavanda Puig, е лансиран през далечната 1940 г. През 1960 година компанията заздравява позициите си, създавайки парфюмерийни и козметични лаборатории, чрез които се подобрява цялостното качество на предлаганите продукти.

През 80-те години испанската компания достига ново ниво като подписва договор с Carolina Herrera за създаването и продажбата на всички нейни парфюми. Този повратен момент бележи началото на небивал възход – Antonio Puig подписва договори с много известни имена от модата, шоу бизнеса и парфюмерийната индустрия, сред които Пако Рабан, Антонио Бандерас, Нина Ричи, Прада, Шакира, Валентино, Жан Пол Готие и много други.

0
продукти

Aramis

Aramis е пионер в престижните мъжки козметични продукти и аромати на пазара. Марката е лансирана през 1964 г. от Estee Lauder Companies.

Оригиналният Aramis аромат прави сензация при първото си представяне и продължава да привлича нови поклонници с всяко поколение. Aramis е марка, която произвежда различни аромати за мъже и жени, и е компанията - майка на Tommy Hilfiger аромати. Aramis има 30 запомнящи се парфюма в портфолиото си.

2
продукти
1
продукти

Armand Basi

Armand Basi е испанска модна марка. Тя е основана от Mercedes Basi, която открива първия си магазин в Барселона, Испания, през 1940-те. Тя специализира в плетива, изработени от висококачествени шотландски прежди.

Първата истинска модна колекция, която обхваща всички видове дамски облекла е представена през 1986 година. Оттогава са предприети няколко линии на дамско и мъжко облекло, обувки, чанти, аксесоари, часовници, слънчеви очила, колани и аромати.

Днес марката е насочена към средната и висшата класа и има 14 ароматни линии.

2
продукти

Armani

Модният дизайнер Giorgio Armani (Джорджо Армани) е роден на 11 юли 1934 година в Пиаченца, на около 50 мили южно от Милано. Той посещава медицинско училище в продължение на две години, занимава се с фотогрофия, отбива военната си служба през 1957 г., след което работи в престижния търговски център La Rinascente, като аранжор на витрини. Giorgio Armani стартира модната си кариера за компанията на Nino Cerruti, където работи от 1961 до 1970 г. като дизайнер. Armani започва независим бизнес същата година с подкрепата на своя близък приятел Sergio Galeotti и основава своя собствена марка за мъже четири години по-късно. Той адаптира своите модели и за дами и вкарва женска линия през 1975 г., в партньорство с Galeotti (който се оттегля през 1985). Истинският успех на модната сцена идва за Армани през 80-те години, когато жъне успех и филмът с Ричард Гиър "American Gigolo", в който героят носи дрехите му. Оттогава по Армани „полудяват“ Мадона, Тина Търнър и Самюел Лий Джексън. Харисън Форд пък казва, че "Армани стана прилагателно“. Американското издание Forbes определи два пъти Армани за най-успешния италиански дизайнер.

57
продукти

Artdeco

Индивидуалността, вдъхновението и високото изкуство на гримирането карат немската марка ARTDECO да разработва продукти, които вдъхват радост от гримирането и допринасят за повишено самочувствие. Като безспорен пазарен лидер в премиум сегмента на немската специализирана търговия, нашата мисия от 35 години е да укрепваме харизмата и самочувствието на всяка жена с нашата декоративна козметика. С любов към красотата, иновативна концепция и страхотна визия, Helmut Baurecht основа козметичния етикет ARTDECO в Мюнхен през 1985 г.

Следвайки идеята да предлага качествена козметика на достъпна цена, той иска да направи тези луксозни продукти достъпни за всички жени.

 

Лукс, който можете да си позволите - основата на нашата успешна история

 

С изискани суровини ние разработваме луксозни текстури, които отговарят на най-новите технологични стандарти. Висококачествените, артистично проектирани опаковки завършват нашите продукти. Ние в ARTDECO искаме да изразим вашата личност. От всичките ни продукти за красота можете да изберете това, което можете да използвате, за да развиете своя индивидуален стил. Предлагаме широка гама от фантастични цветове, както и индивидуални решения.

 

През последните години ARTDECO се наложи като търговска марка № 1 в немските парфюмерии и салони за красота. Нашият изключителен грим се предлага и в 60 държави. ARTDECO се предлага по целия свят в около 7500 магазина за гримове и спа центрове, 7500 парфюмни бутика, 300 водещи универсални магазина и 60 безмитни магазина. 

 

В нашия онлайн магазин ще намерите голям избор от продукти на ARTDECO, цялата търговска гама. Благодарение на богатата гама от продукти и цветове на козметика ARTDECO, всяка жена може да подчертае своята красота според личните си желания. Висококачествен класически грим като лак за нокти, червило, руж и очна линия, смесени с иновативни специални продукти като база за сенки за очи, Magic Fix или Lash Booster. 

 

Изберете качеството на достъпна цена!

115
продукти

Azzaro

Компанията Azzaro е създадена по образа на своя основател – Loris Azzaro. Марката разшири асортимента си, включвайки и аромати, когато представи Azzaro for Women през 1975 г. и модерната класика Azzaro pour Homme през 1978 г.

От самото си основаване и чрез новите аромати под ръководството на настоящия художествен директор Vanessa Seward, Azzaro олицетворява изискан и спокоен начин на живот, синоним на днешния лукс. Дизайнерската къща Azzaro има 58 парфюма в своята колекция

34
продукти

Balenciaga

Balenciaga е френска модна къща, създадена от испанския дизайнер Cristóbal Balenciaga през 1918 г. Той отваря първия си моден бутик в San Sebastián, Испания и веднага придобива голяма популярност. Испанското кралско семейство и аристокрацията са почитатели на дизайна на Balenciaga.

През 1937 г Испанската гражданска война принуждава Баленсиага да се премести в Париж. Успехът на Balenciaga във френската столица е безспорно неповторим, а френският печат го обявява за иноватор. Легендарният бранд Balenciaga се радва на международно признание. През 1947г Balenciaga представя първия си парфюм - Le Dix, кръстен на бутика на марката в Париж. Balenciaga в сътрудничество с Coty създава редица аромати. Днес Balenciaga предлага на почитателите си 27 аромата, отличаващи се с неповторимост и класа.

1
продукти

Balmain

Pierre Balmain (Пиер Балмен) е френски моден дизайнер и икона в своята област. През 1945 г.  основава в Париж, в своя шивашки салон марката Balmain. Този дизайнер на облекла се откроява с определена изисканост и елегантност и умело изтъква връзката между архитектурата и висшата мода. Неговото мото е: „Шивачеството е архитектурата на напредъка“.

Моделите на Balmain са предназначени за нов тип енергична жена, наречена „Jolie Madame“, която елегантно преодолява всички жизнени ситуации и се налага като стил. Роклите са с опростен дизайн, Balmain ненавижда лъскавите декорации и затова той изразява елегантност, простота и изтънченост. Предлага елегантно и много женствено облекло, силуетите при него са с подчертана, тънка талия и богато орнаментирани поли. През 50- те години Balmain разработва елегантни композиции за облекло и вътрешен дизайн. По същото това време създава и най- известните си парфюми, които и до днес остават класика- Balmain Jolie Madame, Miss Balmain и Ivoire. И днес парфюми Balmain се предлагат на пазара, създадени със същата грижа и внимание, както от времето на създаването на марката.

Марката Balmain е позната по целия свят, но историческото ядро остава в Париж. Балмен се превърна в еталон на модните тенденции в света.

0
продукти

Banila Co

Banila Co създава модернизирана и адаптивна козметика, подходяща за всеки тип кожа, текстура и тен. Корейският бранд не предлага нереалистичните ритуали от 10 стъпки, а само козметика, съдържаща единствено необходимите съставки, без нищо излишно.

 

No-make up makeup се превърна в световна тенденция последните години и продуктите на Banila Co я следват неотлъчно. Брандът предлага козметика, която подготвя кожата за нанасяне на грим и продукти за безупречното му отстраняване.

 

Независимо дали става въпрос за ежедневен, вечерен грим или просто любимото ви червено червило, мисията на Banila Co e да го направи да изглежда подобаващо! От бранда вярват, че прекрасната кожа е първата стъпка към безупречния вид на лицето и не е необходимо да жертвате здравето на кожата си в името на перфектния грим.

 

Като лидер в корейския, козметичен бранш, Banila Co налага тенденции за красота чрез усъвършенствани формули, които са лесни за използване, както и грим, създаден да работи синергично с цялата ви рутина за грижа за кожата. Доказателството?

 

Почистващият балсам Clean It Zero на Banila Co е толкова ефективен и толкова популярен, че се купува на всеки 3,1 секунди.

5
продукти

Barbara Hofmann

От любов към красотата основахме семейния бизнес Barbara Hofmann GmbH през 1985 г.

Ние се фокусираме върху козметичните четки – тайната зад перфектния грим.

Тайната на красотата за вашата красота!

Постоянното развитие на иновативни нови продукти ни прави марка световно известна и търсена. В рамките на Barbara Hofmann Innovations предлагаме четки и аксесоари, които са специално проектирани от нас, за да направят ежедневния грим още по-лесен или да позволят напълно нови техники.

Освен това, ние непрекъснато работим върху подобрения като устойчиви търговски опаковки, които пестят ресурси, са енергийно ефективни при производството и също така 100% рециклируеми.

6
продукти

Beauugreen

Beauugreen - добавете природа към кожата си

 

Beauugreen е корейска козметична марка, собственост на Beauty Cosmetic Co. Ltd. Компанията произвежда продукти за грижа за кожата. Концепцията на тяхната марка се основава на принципа за създаване на висококачествени продукти и най-стриктния контрол на всеки производствен етап. Това прави техните продукти ефективни.

 

Спомагат за лесно поддържане красотата на кожата и нейната младост. При разработването на продуктите на марката BeauuGreen екипът от учени обръща специално внимание на скоростта на излагане и уникалността на ефекта. Всички продукти са произведени в съответствие с GMP стандартите. Фирмата работи по стандарта ISO, като представя продукти не само на вътрешния пазар, но и ги изнася за САЩ, Европа и Япония.

6
продукти

Benetton

Benetton е италианска луксозна модна марка, основана от трима братя и една сестра от семейство Benetton през 1965г. Benetton отваря първия си магазин през 1966 г. в Белуно, но само три години по-късно, групата е разширена, за да включва магазин и в Париж.

Benetton Group днес предлага дрехи за деца и възрастни с марката Benetton, както и марките Sisley и Playlife. Benetton Group имат над 6200 магазини в 120 страни. Първият парфюм на марката, Colors de Benetton for men and women е представен през 1987г. Парфюмите на Benetton се отличават с качество на достъпни цени. Можете да избирате между вече 53 аромата - свежи, ежедневни или спортни.

15
продукти

Bentley

Производителят на луксозни британски автомобили Bentley е компания, основана още през далечната 1919 г. от двамата братя W. O. Bentley и H. M. Bentley. Bentley създава собствени коли и една от най-желаните марки луксозни автомобили в света.

Bentley е сравнително нов бранд в парфюмерийната индустрия. Те влизат в света на марковите парфюми с първия си парфюм Bentley for Men (2013 г.). Вдъхновен от изискана кожа и дървесни нотки, този аромат се превръща в голям успех и води до създаването на няколко други известни аромати за мъже. Изисканият стил на парфюмите Bentley отразява високия клас на луксозната марка автомобили с мъжествени и силни аромати и неподвластен на времето дизайн на бутилката, вдъхновен от британската луксозна марка автомобили. Парфюмите Bentley са създадени с помощта на парфюмеристите Nathalie Lorson и Mylene Alran.

6
продукти

Beyonce

Бионсе е американска певица, актриса, автор на песни и продуцент. През 2010 година Beyonce лансира първия си парфюм Heat. Тя продължава да се развива в парфюмерийния бизнес и до момента има над 10 създадени аромата.

Ароматите на Beyonce са със секси, женствен и чувствен характер - олицетворение на огнения темперамент на изпълнителката.

0
продукти

Bill Blass

William (Bill) Ralph Blass е роден във Форт Лайн, Индиана, САЩ, през 1922г. Американската модна къща Bill Blass е основана през 1970г. Първият парфюм е Bill Blass за мъже и е лансиран през същата година.

В колекцията от парфюми Bill Blass присъстват 15 аромата. Bill Blass е известен най-вече като дизайнер на американското ежедневно облекло. За около 50 години той създава дрехи, които се превръщат в стандартни за страната, предизвиквайки все по голям и голям интерес, дори провокират Холивуд ад започне да прави техни подобия.

1
продукти

Blumarine

Blumarine е италианска модна марка, основана през 1977 г от модната дизайнерка Анна Молинари и съпругът й Джанпаоло Тарабини. Само за няколко години, марката Blumarine постига невероятен престиж, който облича знаменитости по целия свят. Марката предлага не само колекции с възхитителни облекла, но и стилни аксесоари, продукти за дома и парфюми.

През 1988 г., Blumarine представя и първия си парфюм. До момента Blumarine имат в колекцията си 13 дамски парфюма, отличаващи се с женственост, елегантност и лукс.

0
продукти
7
продукти

Bottega Veneta

Bottega Veneta е италианска компания за луксозни стоки, известна със своите висококачествени кожени изделия. Bottega Veneta е основана през 1966 г.от Мишел Тадеи и Ренцо Дзенджаро, със седалище в италианския град Виченца. С годините славата на Bottega Veneta расте, благодарение на изключително качествените стоки с изискан дизайн, които произвежда компанията.

Днес Bottega Veneta произвежда бижута, аксесоари, обзавеждание и изделия за дома, подаръци и пр., като едновременно с това предлага богат асортимент от чанти, обувки, куфари и кожени аксесоари. През 2005 г. Bottega Veneta представя първата си колекция с готови дамски облекла, а на следващата година лансира и първата си мъжка колекция. През 2011 г. в сътрудничество с козметичния гигант Coty е представен и първият парфюм на Bottega Veneta. До момента парфюмите са вече 7 и се отличават с лукс и стил.

2
продукти

Boucheron

Boucheron е френска компания за бижута, основана от Frédéric Boucheron през 1858 година. Известна със своите красиви, висок клас бижута, тя е сред първите, отворили свои бутици на известния парижки площад Vendôme преди повече от век.

Boucheron представя през 1988 година едноименния дамски парфюм Boucheron. Така компанията се превръща в световен символ на луксозни аромати и бижута. Парфюмите Boucheron са в красиви флакони във формата на перли, скъпоценни камъни, пръстени и гривни. Boucheron има 35 парфюми до момента, създадени от едни от най-големите парфюмеристи в света.

25
продукти

Britney Spears

Britney Spears е американска певица, която стартира своята успешна кариера още през 1992г. Тя е една от първите известни личности, която предлага свой парфюм. Britney Spears разработва своите парфюми в тясно сътрудничество с Elizabeth Arden.

Нейният първи аромат е лансиран през 2004 година и се превръща веднага в бестселър. Флаконите са винаги в пъстри опаковки и насочени към младежката аудитория и са сред от най-успешните, които знаменитостите представят на пазара. В своята парфюмна колекция Бритни Спиърс има до момента 18 аромата.

9
продукти

Bruno Banani

Немската компания Bruno Banani е основана през 1994 година, но за кратката си история успява да предложи бельо и аромати с добро качество на достъпни цени. Първият аромат на марката е лансиран през 2000 г. и до момента на пазара са пуснати 18 парфюма.

Парфюмите Bruno Banani се отличават с уникален дизайн на опаковката и флакона, който разчупва клишето в ароматната сфера. Марката е известна с това, че прави неща, които другите компании не правят. Тя разбива всички клишета и именно това оформя нейния

0
продукти

Brut

Марката Brut възниква с подкрепата на производителя Faberge през 1964 година., а създатели на Faberge са Eugene F и Alexander Fabergé още през 1922г. Рекламни лица на марката Brut са боксьорите Мохамед Али или Хенри Купър.

Парфюмите Brut са известни най- вече с Brut Classic в зелено флаконче със сребърен медальон. Марката предлага 26 парфюма в колекцията си до момента.

0
продукти

Burberry

Луксозната модна къща Burberry е основана през 1856 г. във Великобритания от Thomas Burberry. Името на бранда днес е синоним на това, от което англичаните разбират най-много - традиция и неизменен стандарт за качество. Компанията се развива бързо и до ранните години на XX век вече е престижен бранд.

Днес Burberry развива не само линия с аромати, но и високо цените колекции Burberry Britt и Burberry London. Типичният стил на карета е емблема на марката и парфюмите Burberry от 20-те години на миналото столетие. Burberry е получила Royal Warrant за дрехи от британското кралско семейство. Колекцията от аромати, наброяваща до момента 61 парфюма е с уникален британски стил и качество.

43
продукти

Bvlgari

През 1877 бижутерът Сотириос Булгарис, емигрира от родната си Парамития в Италия, където отваря първия си магазин - на улица Систина в Рим. През 1905 г., с помощта на двамата си сина Константино и Джорджо, той открива нов магазин в Рим - на улица Кондотти, който и днес е най-представителният и най-внушителен магазин на Булгари.

През десетилетията красивите скъпоценни камъни и бижута стават все по-популярни, а след Втората световна война модната къща се отдръпва от стриктните правила на доминиращата френска школа и създава свой уникален стил, вдъхновяван от гръцкия и римския класицизъм, италианския Ренесанс и от идеите на известната Римска школа на златарите от XIX век.

Освен с бижута, компанията днес е известна и със своите козметични серии, парфюми, аксесоари, чанти, часовници и хотели. Колекцията от аромати на Bvlgari е представена от 56 парфюма до момента.

27
продукти

Cacharel

Cacharel е френска марка, предлагаща дрехи, аксесоари и парфюми. Създадена през 1962г от Жан Буске, марката е известна със своите младежки и дамски дрехи като разширява имиджа си и с лансирането на първия си парфюм Anaïs Anaïs през 1978 година.

Създаването му е последвано от появата на серия мъжки и дамски завладяващи аромати.

18
продукти

Calvin Klein

Calvin Klein (Калвин Клайн) е роден на 19 ноември 1942 г. в Бронкс, Ню Йорк. Вдъхновен от свежия и непретенциозен урбанистичен стил на нюйоркската младеж, той създава своя собствена компания през 1968 г. с финансовата подкрепа на приятеля си от детството Barry Schwartz, наема няколко жени, които да изработват ръчно създадените от него модели.

Klein получава многократно признание за работата и таланта си той печели Coty Award през 1973, 1974 и 1975, което го прави най-младия дизайнер, отличен с тази награда, а също така и Council of Fashion Designers of America Award за дизайн на дамско и мъжко облекло за годините 1982, 1983, и 1986.

66
продукти

Carolina Herrera

Мария Каролина Жозефина Паканинс и Ниньо (Каролина Ерера) е родена на 8 януари 1939 година в Каракас, Венецуела. След като получава позитивни отзиви за първата си модна колекция, която лансира през 1980 година, Каролина Ерера се премества със семейството си от Каракас в Ню Йорк и на следващата година създава своя собствена марка Carolina Herrera, Ltd.

Каролина Ерера е най-известна с хитовата си парфюмерия, но тя е и мега успешен моден дизайнер. Звездите обожават да носят роклите и костюмите й, които излъчват класа и шик. Каролина Ерера в модната индустрия.

88
продукти
0
продукти
13
продукти

Cerruti

Братята Cerruti основават текстилна компания през 1881 г. в Biella, Северна Италия, местност известна с високо-качественото производство на вълна. Дрехите на Cerruti са с класически стил, елегантни и направени от висококачествени тъкани. През 1950г. Cerruty се впуска в света на модата и започва производство на мъжко облекло. 1967 седалището на фирмата се мести в меката на модата Париж. Откриват се много магазини, следва линия дрехи за жени. Мъжко и дамско облекло в различни стилове, уникални аксесоари, писалки Ceruuty Black и не на последно място линия парфюми. Cerruty 1881 най-известния парфюм на марката в ралични варианти.

8
продукти
0
продукти

Chanel

Модната дизайнерка Gabrielle "Coco" Chanel (Габриел “Kоко” Шанел) е родена през 1883 г. в Саумур, Южна Франция. ариерата й започва като дизайнер на шапки, първо в Париж, а по-късно и в Дювил. Модните й бутици отварят по едно и също време (в Париж и Дювил), през 1914 година. Тя отваря дизайнерско студио в Биариц през 1916 г., но през 1920 г. го премества в Париж, където и до днес е централата на rue Cambon. Производството на конфекция започва през 1978, години след смъртта на Coco. Chanel е известна с това, че популизира практичните дрехи, включително панталони за жените, малката черна рокля, прави сака с медни копчета и без яка.Първите й модели пуловери са вълнени, удобни за носене, но не са смятани за модерни по онова време. Традиционните аксесоари на Chanel са нанизи от перли и златни верижки, подплатени дамски чанти, също с дръжка от златна верижка, гердани. Тя обича да смесва имитации с истински бижута и често комбинира масивни бижута със ежедневни, спортни дрехи. Coco умира в апартамента си в Париж през 1971 г. Работата по моделите е поета от нейните асистент-дизайнери, Gaston Berthelot, Ramon Esparza, Yvonne Dudel и Jean Cazaubon (1975-83). Philippe Guibourge разработва първата линия конфекция.Karl Lagerfeld е следващия дизайнер, който от 1983 г. работи с дизайнерските модели, а от 1984 г. и с конфекцията. Той освежава модната линия и запазените за марката стилове всяка година с различни материи.

37
продукти
12
продукти
13
продукти

Christian Dior

Christian Dior (Kристиан Ърнст Диор) е роден на 21 януари 1905 в Гренвил във френската провинция Нормандия и е познат като един от най-влиятелните френски дизайнери. През 1946 г. той започва да помага на текстилния магнат Marcel Boussac, като впоследствие отваря свое собствено модно ателие в Париж. За 12 години той разпростира бизнеса си в 15 страни и наема повече от 2000 души. Dior се дипломира в Париж в Institute of Political Studies (Парижкия институт по политически науки, по-известен като Sciences Po). New Look прави революция в дамското облекло и превръща Париж в столица на световната мода след края на Втората световна война. Заедно с патньора си Jaques Rouet, Dior става пионер по сключени договори в модния бизнес. След внезапната смърт на Dior на 24 октомври 1957 в Италия, Saint Laurent става главен дизайнер на модната къща и представя рокля с формата на трапец на първото ревю на ателието.

62
продукти

Christian Lacroix

Christian Lacroix (Kриситиан Лакроа) е роден на 16 май 1951 г. в Арле. Kато юноша е вдъхновен от творчестното на Оскар Уайлд и Beatles (Бийтълс) също толкова, колкото от Барселона и Венеция. По-късно той се учи история на изкуството в Университета в Монпелие. През 1973 г. продължава образованието си в Сорбоната в Париж и школата към Лувъра с амбицията да стане музеен куратор. През 1981 г., започва да работи за модна къща Jean Patou. Там, в сътрудничество с Jean-Jacques Picart, той приема предизвикателството на Висшата мода. Сезон след сезон, двамата дизайнери определят визията на 80-те със своите ярки цветове, екстравагантност и пищност. През 1986 г., тяхната работа е отличена, като веднага след това получават и награда за най-добри чуждестранни дизайнери, дадена им от CFDA в Ню Йорк. Първата колекция, през юли 1987 г., е крайната противоположност на минимализма, който налагат всички. Втората е в началото на следващата година. През март 1988 г. Christian Lacroix създава своята първа конфекционна линия , която създава, вдъхновен от другите култури. 1989 г. е годината, в която се появяват първите аксесоари с името на дизайнера, а също така и откриването на бутици в Париж, Арле, Тулуза, Лондон, Женева и Япония. Всяка година от тогава модната къща създава по една нова линия.

1
продукти
10
продукти
5
продукти
26
продукти

Dermacol

Козметичната марка Dermacol пише своята история от началото на 60-те години, когато е създадена във филмово студио. Сътрудничеството на експерти в грима на кинозвездите в Института по медицинска козметика в Прага бързо се оказа много успешно и козметиката Dermacol, въз основа на медицински принципи, днес е име не само в Европа, но и в САЩ, Канада, Австралия и много страни от Близкия и Среден изток. Един от първите продукти в света, разработени от марката Dermacol, в средата на 60-те години "пребори" в Холивуд и марката в момента е може би най-успешната чешка козметична марка в чужбина.
1
продукти
10
продукти

Dolce&Gabbana

Domenico Dolce (Доменико Долче) е роден на 13 септември 1958 г. в Polizzi Generosa, малко селце близо до Палермо. Stefano Gabbana (Стефано Габана) е роден на 14 ноември 1962 г. във Venice, Италия. Dolce учи моден дизайн в Sicily и работи в малката фабрика за дрехи на семейството си. Образованието на Gabbana не е свързано с модата, той е завършил графичен дизайн. Dolce и Gabbana се срещат през 1980 г. догато работят като асистенти в ателие в Милано. Когато започват общия си бизнес през 1982 г. продължават да работят на свободна практика и за други дизайнери.

Първата им колекция, създадена през 1986 г., привлича международно внимание и първият им бутик в Япония е отворен през 1989 г. През 1990 г. представят първата си колекция за мъже и отварят първия си бутик за женско облекло в Милано. През 1992 г. добавят към досегашния си асортимент и шалове, вратовръзки, бански костюми, парфюми и аксесоари.

Наскоро компанията издаде и книгата „10 Years of Dolce & Gabbana”, която представя историята на двамата дизайнери, чрез снимки на едни от най-добрите модни фотографи. Dolce&Gabbana издадоха и диск с денс музика, който също носи марката D&G.

71
продукти

Donna Karan

Donna Faske e родена на 2 октомври 1948 година. По-известна под името Donna Karan и е една от най-успешните нюйоркски дизайнери.Karan е известна и с прозвището Kралицата на Седмо Авеню. Тя започва да работи за Liz Claiborne от много млада възраст. През 1974 г. започва работа при Anne Klein, заедно с която тя става една от най-известните и най-добрите й дизайнери близо десет години. През 1984 г. Donna Karan представя първата си самостоятелна колекция, като през същата година става майка за първи път. Въпреки това, обаче тя продължава да работи докато се грижи за бебето си. Дизайнерката печели два пъти наградата Coty веднъж през 1977 г. и отново през 1981 г.Три години по-късно тя заема своето място и залата на славата със същото название. В момента тя притежава своя собствена компания под името Donna Karan Company, която се занимава с маркетинг, производство и дизайн на облекло.

3
продукти

Doori Cosmetics

Doori Cosmetics е синоним на високо качество.

Основана през 1998 г., тя бързо се превръща в един от лидерите на световния пазар благодарение на първокласната си козметика и марка № 1 в грижата за коса.

DOORI получава множество награди за технологични иновации и за най-добри продукти за коса, а за да се гарантира качеството им, компанията прави сериозни инвестиции в лабораториите си. 

За своите шампоани, балсами, маски те използват над 20 вида растения, отглеждани в специални ферми в Корея и подлагани на строг качествен контрол. Изключителни формули, с широк спектър на действие за здрав скалп и красива коса.

Общото между всички продукти DOORI е абсолютната борба с косопада. Стимулират растежа на нова коса, подобрявайки кръвообръщението на кожата на главата. Чрез свещените методи на източната медицина, DOORI извлича уникалните свойства на специално подбрани билки.

Жен шенът, сибирската хризантема и бялата черница са концетрираната сила, която прониква в скалпа. Усещането за дискомфорт изчезва мигновено. Косата видимо се възстановява вследствие на външни агресии, грубо разресване, къдрене или изправяне с преса. Супермодерни технологии. Традиционни рецепти на повече от 2000 години.

Продукти, в които живеят лечебни растителни екстракти. Изключителни резултати.

7
продукти
3
продукти
6
продукти
17
продукти
5
продукти

EVAGARDEN

Красота без компромис е концепция на марката!

Началото е 1979 година с производството на козметика и лекарства с етерични масла. Скоро след това Eva Garden се фокусира и върху грим продуктите на високо ниво. Не след дълго марката става солиден бранд и лидер сред италианските си конкуренти. Вдъхновени от тези успехи гримьорите и технолозите на марката се концентрират в последните технологии и световни тенденции в грим индустрията.

 

Днес Eva Garden е лидер в козмецефтиката /най-доброто от козметиката и фармацията/ и предлага гримове за съвременната дама, която държи на външния си вид, но и на доброто здраве на кожата на лицето си. Днес дами от над 30 страни се доверяват на високото качество на грим продуктите на Eva Garden. От няколко години българската дама също има възможността да ползва продуктите EVAGARDEN make up Italy с високо качество и много грижа.

5
продукти
0
продукти
0
продукти
1
продукти

Florinda

Florinda са първокласна марка луксозни и натурални Италиански продукти, които подхранват и подобряват състоянието на кожата. От 1987 г. сме измислили над 80 аромата, за да задоволим най-изисканите и взискателни носове. Създадохме изключителна опаковка за всеки аромат с ръчно рисувани дизайни от опитни илюстратори. Сапуните Florinda, отлични за ежедневно измиване на ръце и тяло, са ръчно изработени само с първокласни съставки. Нашите сапуни са получени от растителни масла от екологично устойчива верига за доставки, без добавени оцветители или EDTA, за екологичен и подходящ за вегани продукт.

 

Качеството е Полярната звезда, която ни води в производството на нашите сапуни всеки ден, без компромиси.

 

Произведени изцяло в Италия, сапуните Florinda имат богата история на традиции и уважение към най-старото изкуство на производство. Получени чрез метода на студено осапуняване, който запазва всички качества на използваните суровини, нашите сапуни са отлични за ежедневно почистване и подходящи за всеки тип кожа. Фината растителна сапунена основа води до деликатна и приятна текстура.

0
продукти
0
продукти

Gianfranco Ferre

Модният дизайнер Gianfranco Ferre (Джанфранко Фере) е роден на 15.08.1944 г. в Ленано (Legnano), Северна Италия. Първата му работа след като завършва е в дизайнерско студио на мебелна компания. Той прави бижу за негова приятелка, което е забелязано от собствениците на бутик в Портофино. Tака той започва да работи като дизайнер на бижута за Валтер Албини, водещ дизайнер на украшения от коприна и други скъпи тъкани. Междувременно Ferre работи и за Lagerfeld и Fiorucci в свободното си време. През 1983, Ferre става професор по мода в Domus Academy, Милано. Първата му колекция за мъже е факт през 1984 -а, а първата бутикова колекция през 1986-а.През същата 1984 е обявен за дизайнер на годината. Италианският моден дизайнер почина на 62-годишна възраст.

2
продукти

Givenchy

Много отдавна, най-добрите модни дизайнери в света сформирали затворен кръг сред най-сръчните и талантливите в занаята. Сезон след сезон, в техните шивашки студиа, те преформулират Парижката мода и световните тенденции. Hubert de Givenchy е един от тези дизайнери. Роден през 1927 г., когато е на 17 години Hubert James Taffin de Givenchy напуска родното си място, Beauvais, за да замине за Париж. Givenchy създава De, първият аромат за жени, след който идва L’Interdit, аромат вдъхновен от музата на дизайнера, Audrey Hepburn. През 1957-а Hubert de Givenchy отново е по страниците на списанията, този път заради рекламата на първия си парфюм L’Interdit.

31
продукти

Grace Cole

Grace Cole е английска компания, създадена през 2007 г. от Трейси Морт, която поставя своята мисия да подари на потребителите си истинско чувство за лукс, изтънченост и подчертана индивидуалност.

 

Осъществява я с разработването на богата гама козметични продукти, които могат да се превърнат в прекрасна изненада и подарък за всеки в семейството.

 

Вдъхновяващи аромати, богатство от екзотични съставки и луксозни опаковки са основните помощници в това мисията да стане реалност.

 

Всеки продукт на Grace Cole е изработен с любов в Англия и изглежда толкова зашеметяващ, колкото мирише. .уксозни формулировки и вдъхновяващи аромати улесняват да изглеждате и да се чувствате бляскави всеки ден навън. 

 

Тринадесет години по-късно, следвайки феноменален ръст Grace Cole успешно присъства на пазарите над 85 страни в света!

 

Всички продукти Grace Cole     Vanilla Blush & Peony 

29
продукти
1
продукти

Gucci

Gucci Group N.V. е една от световните водещи компании, която продава и предлага само луксозни стоки. В продължение на повече от век, Gucci е свързвана със стоките, направени от кожа. През 1898 г. Guccio Gucci напуска Флоренция, Италия, за да се установи в Лондон, където работи в Savoy Hotel. Той е впечатлен от луксозния вид на куфарите на гостите, така че през 1905 се завръща в Италия и започва успешно да продава седла и дисаги. През 1938 г. бутик на Gucci е отворен в Рим, а през 1949-а и в Милано. Бутици на Gucci отварят врати по целия свят, за което се грижат четиримата му синове: Aldo, Ugo, Vasco и Rudolfo. Gucci винаги е била обичана марка сред звездите, имена на редовни клиенти на Gucci са: Jackie Onassis, Kim Novak, Sophia Loren, Elizabeth taylor, Rock Hudson, Clark gable, Duchess of Windsor, John Wayne, Sidney Poitier, Madonna, Audrey Hepburn, Jack Nicholson, Andrew Peacock, Gwyneth Paltrow.
18
продукти
19
продукти
31
продукти
15
продукти

Hugo Boss

През 1923 г. Hugo Boss (Хюго Бос) основава фабрика за дрехи в Германия. Създадената в началото на 20-те години на миналия век "Hugo Boss" стартира със скромно предприятие за производство на работнически дрехи и униформи. 30 години по късно, през 1953 г. е произведен първият мъжки костюм. Boss става известен с високо качествените си костюми и добива популярност през 80-те години когато костюми на фирмата носят звезди като Don Johnson и Jan-Michael Philip. Kомпанията става публична през 1985г. и сега е част от Marzotto Group, италианска група за луксозни производства, контролирана от фамилията Marzotto. Никой от семейството на основателя Хюго Бос не участва в компанията към днешен ден.През 2000г. Werner Baldessarini, шефа на борда на директорите, пуска линия дамски облекла която се оказва успешна.
61
продукти
17
продукти
4
продукти
3
продукти

Jean Paul Gaultier

Jean-Paul Gaultier е роден на 24 април 1952 година и е френски моден дизайнер. Gaultier няма специализирано образование в областта на модата, но въпреки това е всепризнат талант.Още от рано той започва да изпраща сови скици на известни стилисти. Pierre Cardin е впечатлен от таланта му и го наема за свой асистент през 1970 г. Първата самостоятелна колекция на Gaultier е представена през 1976 г., а характерният му индивидуален стил датира от 1981 г. Следващите колекции на дизайнера са основани на уличната мода и с акцент върху популярната култура. Той популяризира плисираните поли, особено килтовете за мъжкия гардероб, което е след запазените марки на дизайнера. Това е дизайнерът, който с всяко свое представяне и нестандартни идеи може отново и отново да скандализира света.

32
продукти
14
продукти

Kent Brushes

Компанията G B Kent & Sons Ltd, производител на четки от XVIII век и е една от най-старите компании във Великобритания. Kent Brushes е основана през 1777 г. от Уилям Кент по време на царуването на Джордж III. Kent има изключително място в историята на производството на четки, с недостижим рекорд на отлично качество в производството. То е доказано от честта да използват Кралския герб до своето лого и да се ползват с препоръките на 9 английски монарси без прекъсване.

 

Компанията продължава и днес да пази майсторството и безпрецедентното качество, които са репутацията на Kent. Te са горди, че все още произвеждат много от своите четки ръчно и майсторски. Kent Brushes е ангажирана в разработването и подобряването на своите продукти във всяка своя стъпка. Kent използва последните hi-tech технологии в производствения процес, като в същото време не изневерява на устоялите на времето традиционни методи, за да създават най-висококачествен еталон във всяка една четка, напускаща фабриката.

 

Kent Brushes произвежда изключителен подбор от продукти, в серии за коса, тяло, дрехи, грим, зъби и бръснене. Kent се продават в магазини като John Lewis, Selfridges, Harrods, Fortnum and Mason, както и водещи аптеки във Великобритания повече от 200 години. Те продават и в над 50 страни в цял свят, включително САЩ, Хонк Конг, Канада, Австралия, Япония, Европа, Скандинавия и Средния изток.

 

Гребени     Четки за коса     Четки за бръснене    

Четки за грим    Четки за зъби

47
продукти

Kenzo

Kenzo Takada (Kензо Такада) е роден през 1940 г. в Kиото. Недоволен от избора на родителите си да се обучава в литературната област, той заминава за Токио, където работи като домашен художник и взема вечерни уроци в арт студио. През 1958 г. той се присъединява към почти женското училище Bunka Gakuen School of Fashion. Две години по-късно печели Японската награда за мода, престижната Soen. Започва да работи за Sanai като дизайнер на облекла за момичета, като прави по 40 модела всеки месец. През 1964 г. Kenzo се премества в Париж. Отнема му време докато се установи, но почти веднага започва да прави скици. Революционно новите екипи на Courreges го вдъхновяват за серия от 30 модела, които той прави, 5 от тях са одобрени от дизайнера Louis Feraud (Луис Ферауд).През следващите няколко години той работи в различни магазини, на текстилната група Pisanti и Relations Textiles. През 1975 г. неговите първи колекции са показани в Токио. Две години по-късно той показва колекциите си и в Ню Йорк. През 1978 г. става известен като "Великият бял дизайнер” заради неговите изпълнени с цветове колекции. През следващата година негова колекция е показана за първи път в Цюрих. Стилът Kenzo-неговите мотиви са цветя и листа, дори шишенцето парфюм е с форма на листо. Обича орнаментите с животни и цветовите комбинации.

23
продукти
6
продукти
1
продукти
1
продукти

Lacoste

Lacoste е френска модна къща, основана през 1933г., която предлага висококачествени и разнообразни модни линии от дрехи, обувки, парфюмерия, кожени изделия, часовници и очила, както и най-известната и емблематична за тях – фланелките за тенис. Kомпанията се разпознава лесно, чрез запазената им марка – малкото зелено крокодилче. Rene Lacoste е известен тенис играч, който придобива слава в две сфери: тениса и модата. Докато печели U.S. Open през 1926г., Rene Lacoste от Франция носи нещо, което самият той е създал: бяла фланелка с къси ръкави, направена от необикновена, лека плетена материя наречена „jersey petit piquelt”, която премахва влагата, породена от горещината. Това е и първата версия на специално създадено за спорт облекло в света, съвсем различно от актуалното в момента: твърди, тъкани горнища с дълги ръкави. По настоящем, компанията е собственост на 65% от фамилията Lacoste, 30% от Devanlay и 5% от Tugwells. Procter and Gamble притежават лиценза за козметичната и парфюмерийна линия. Централата на компанията е в Париж, но основния център на производството е в град Трой, Франция.Въпреки това по-голямата част от стоките за международния пазар се произвеждат в различни текстилни предприятия по света, като тези в Перу и Мароко.След двугодишно проучване в централно-американския регион Lacoste установява продукцията си за американския пазар в Miramar Free Trade Zone в Салвадор.

7
продукти
0
продукти
28
продукти
20
продукти
39
продукти

Lip Smacker

Lip Smacker е американска марка, която дебютира през 1973г, с първият ароматизиран балсам за устни с аромат на ягода. Балсамите Lip Smacker са иновативни и с различни вкусове на Кока Кола, Спрайт, Фанта. Първи предлагат на пазара тропически вкусове с аромат на ананас, манго, портокал и много други. Балсамите Lip Smacker подхранват, хидратират устните и са цветно проектирани, за да направят всеки един клиент щастлив. С оригинална формула от плодов аромат и добра защита за устните Lip Smacker става предпочитана и се превръща в културна икона през 70-те. Всяка формула се разработва и изследва в лабораторията на компанията. Ароматен и модерен, изпълнен с неустоими вкусове и изграден от най-различни цветове е светът на Lip Smacker. Повече от 40 години подарява усмивки и създава настроение на всеки посетител, озовал се в колоритните му предели.
10
продукти
0
продукти

Lumene

Чистите води на езерото Lummenne и дивата природа на Kuhmoinen са дали името си на козметичната линия Lumene, една от престижните скандинавски козметични марки. Kозметичната линия Lumene включва продукти за грижа за кожата и грим. Марката е позната в повече от 30 страни – Скандинавските страни, Централна и Източна Европа, Прибалтика, страни от Далечния и Средния изток, САЩ. Природата на Севера и предизвикателствата на финландския климат са в основата на създаването на уникалната козметичната линия Lumene Skin Care. Лятото във Финландия е кратко, но изпълнено със светлина и сила. По време на незалязващото слънце – “белите нощи”, арктическите растения с удивителна скорост натрупват енергия, необходима им да издържат през дългата и студена зима. Уникалната био-активна енергия и хранителните свойства на растенията са известни от хилядолетия. Днес те са на разположение на клиентите на козметика Lumene – екстракти от дива малина, червена и черна боровинка, бреза, върба, скандинавски бор. Lumene предлага програма, която хидратира и защитава кожата от ежедневното влияние на околната среда и стреса. Продуктите за грим Lumene Make up са символ на изящна красота и нежна хармония на цветове. Всяка жена може да открие индивидуалното си излъчване в тази богата палитра от нюанси. Те завладяват и са винаги в крак с модните тенденции.

0
продукти
0
продукти

Makeup Revolution London

Makeup Revolution London е английска марка с висококачествени продукти, изработени от най-добрите съставки. Още с представянето си Makeup Revolution London придоби изключителна популярност на Острова. Предлагат се най-новите тенденции в грима на изключително достъпни цени. Оригиналния дизайн на продуктите и богатата цветова палитра, съчетани с професионално качество допринасят за бързото налагане на бранда.
4
продукти

Mango

Mango е мултинационална компания, занимаваща се с дизайн, производство и търговия на облекла и аксесоари за жени. Основана е през 1984. Разполага с повече от 850 магазина в 81 страни, намиращи се на 5-те континента. Да облече младата и модерна градска жена за нейните дневни нужди е анализирана формула, адаптирана за всяка отделна страна.Модели на Mango са били Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Christy Turlington, Jamie Rishar, Natalia Semanova, Karolina Kurkova. От есента на 2006 лице на марката е Milla Jovovich.

0
продукти

Markwins International

Преди повече от 30 години през март 1984 г. президентът и главен изпълнителен директор на компанията Ерик Чен е основал в САЩ корпорацията Markwins International. Компанията с успех е представила в САЩ първите компактни козметични комплекти в концепция-хит. Козметичните комплекти от декоративна козметика, станали основно направление в дейността и развитието на компанията. Благодарение на високото качество и красивото оформление, продуктите на Markwins много бързо придобиват световна слава – признание на потребителите и на водещите търговски вериги в цял свят. Успехът на тези програми разграничиха Маркуинс като една от най-бързо развиващите се компании-производители на козметика в света. Markwins International притежава собствен производствен комплекс, където всички производствени процеси са концентрирани в една фабрика.

13
продукти

Mercedes-Benz

Връзката на автомобилния гигант с модата е добре известна - компанията спонсорира редица модни събития. Висок клас лайфстайл продукти извън автомобилния бизнес, също носят популярната звезда с три лъча. Сега неповторимият лукс и елегантност, които Mercedes излъчва, са изразени и чрез дамски и мъжки аромат.

23
продукти

Mesauda Milano

Mesauda Milano е млада и динамична компания, чиято основна цел е да се открои със своя професионализъм и способност да предостави на клиента винаги и само най-добрите научни изследвания и иновации в козметичната индустрия на конкурентна цена.

Ежедневната работата се извършва със страст и отдаденост, за да се открие линия, способна да съчетае класа, елегантност и простота. Затова основната функция на Mesauda Milano е производствения процес. За тази цел компанията е насочена за всеки отделен продукт към по-специализирана лаборатория за производствена линия в Италия. Изключение са само линията на лаковете за нокти, произведени във Франция в лаборатория, считана за номер едно в света, както и линията на моливи и козметични маркери, произведени в Германия от фабриката, където са произведени първите козметични моливи.

Всичко това с единствената цел да гарантира на крайния потребител продукт с високо ниво на качество, комбинирани с възможност за избор на цветове и формули, съобразени с модната тенденция и функционална и привлекателна опаковка.

Философията на Mesauda Milano е на принципа, на който красотата е право, което трябва да бъде в състояние да се съчетаят изкуството на естетиката със защитата на здравето и уважение на разнообразието - отличителни черти, които са уникални за всеки един от нас.

103
продукти
0
продукти
0
продукти
1
продукти
6
продукти

Mizon

Mizon - Живот за красота, ориентиран към бъдещето

 

Създадена през 2000 г. от Nabion Research and Development Company, Mizon е корейска марка за красота, която се фокусира върху използването на разнообразие от качествени и мощни естествени и научни съставки за предотвратяване на преждевременното стареене на кожата, съчетани с водеща технология. Иновативните продукти излизат в света, давайки на всеки здрава и красива кожа, която го кара да изглежда сияен. Техните продукти варират от грижа за кожата, тялото и косата до грим.

 

MIZON е известен със своите продукти на базата на муцин от охлюви и е известен със своите ефективни резултати и достъпна цена. Всички продукти на Mizon се произвеждат в Корея.

 

MIZON внася новости в този свят. MIZON открива нови хоризонти с креативни и иновативни идеи и технологии, които вдъхват страхопочитание.

 

MIZON е пионер в областта на грижата за красотата. MIZON непрекъснато мисли извън кутията, за да се движи към нови области и да създава красота, която е без граници и ограничения.

12
продукти
0
продукти
84
продукти

Moremo

Moremo е корейска марка висококачествена козметика за коса и скалп.


Moremo стартира с идеята да направи нещо повече за косата и кожата. Именно чрез тази мисъл ще се роди уникална формула чрез години на изследване. Усъвършенстваната линия продукти на Moremo също е естествено извлечена от всички блага на Земята, за да освободи силата си за максимален ефект.

Ние разработваме тези безопасни и щадящи кожата продукти, за да отговарят на вашите нужди за по-добро лечение. Независимо дали ще се използва в салони или направо във вашия дом за лична употреба, Moremo ви дава забележителен резултат при всяка употреба.

3
продукти
19
продукти
0
продукти
0
продукти
1
продукти

Nina Ricci

Мадам Ricci е родена през 1883 г. в Турин. Когато е още момиче се премества в Париж. На 49 години е, когато единственият и син, Robert, я убеждава да отвори собствена дизайнерска къща. Основана в Париж през 1932 г., модната линия Ninna Ricci се превръща в престижно име във Френската индустрия за луксозни стоки. Успехът й не закъснява: от 40 шивачки в началото, фирмата е наела общо 450 до началото на Втората Световна Война.През 1946-а, в търсене на начин да отличи фирмата и в същото време да изрази себе си, Robert Ricci пуска на пазара първият си парфюм Coeur-Joie. Парфюмите на Nina Ricci се развиват бързо през 70-те и се превръща в един от главните износители на Франция. За да може да задоволи търсенето, Nina Ricci решава да построи Център за производство на парфюми Ury, където се разработва и Farouche, пуснат на пазара през 1974-а. Този завод, комбинирайки най-новите производствени технологии с традиционните методи за производство на парфюми подсигурява количествата парфюми на Nina Ricci, които се продават по цял свят.

11
продукти

Paco Rabanne

Марката Paco Rabanne (Пако Рабан) е създадена през 1966 г. и от тогава се развива непрекъснато, като се съобразява с модните тенденции и лични предпочитания на двата пола.

Дизайнерските колекции на Paco Rabanne са истински образец за моден дизайн.

Ароматите Paco Rabanne отразяват всеки момент и настроение: Calandre е опияняваща комбинация, Paco Rabanne е съблазнителен, XS е секси и предизвикателен, Paco е модерен, а Paco Energy е младежки и енергичен аромат.

Да носиш Paco Rabanne значи да прегърнеш момента и в същото време да гледаш към бъдещето.

109
продукти

Philipp Plein

40-годишният немски предприемач Philipp Plein, създаде самостоятелно и наложи за кратко време една от най-горещите хитови марки в момента!

Изключително авангардна модна марка, забавна, провокативна и луксозна, а клиентите на Philipp Plein са тези,  които мечтаят за живот с високо напрежение с неограничена интензивност. Живот, в който забавлението, сексът и силата са кралски.

NO LIMIT $ е ароматната линия, за да хванете модната вибрация под формата на 1 трилион черна кредитна карта и вече бестселър.

10
продукти
2
продукти
0
продукти
0
продукти

Ralph Lauren

Ralph Lauren е роден под името Ralph Lifschitz на 14 октомври 1939 г. в Бронкс, Ню Йорк.Ralph израства в средностатистическо еврейско семейство заедно с тримата си по-големи братя, отгледани от майка си, докато баща им боядисва къщи. Усещането за мода на Lauren си проличава още в ранна възраст, когато си купува скъпи костюми с парите, които печели като работи след училище. Въпреки, че знае, че може да си намери и по-евтини дрехи, за него е важно да изглежда стилно още когато е на 12. С дизайна си и заем от $50 000 Lauren основава модната компания Polo Fashions през 1968 г. Заедно с по-големия си брат избират името Polo заради силата, стила и интереса, с който марката винаги е била асоциирана. Lauren е не само първият моден дизайнер, който има собствен магазин, но той е и първият, който продава цялостен имидж и стил за класа, изтънченост и вкус. Неговото усещане за бизнес, способност да защитава продуктите си на всяка цена, възможност да продължи, въпреки няколкото неуспеха, които среща, го превръщат в мъж, чието състояние e $1 милиард долара.

10
продукти

Reed

Reed е основана през 2005 г. в Полша и оттогава е една от водещите компании в модната индустрия на европейския пазар. Reed предлага уникални колекции от висококачествени козметични продукти, чанти и аксесоари. Марката има голям брой потребители, както в страната, така и в чужбина и редовен участник в международни изложби.
0
продукти
0
продукти
1
продукти

Revive Snails Extract

Revive Snails Extract е българска козметика с екстракт от охлюви, за която здравата и сияйна кожа, е цел номер едно. Затова са се усъвършенствали в използването на природен продукт, в силата на който вярват и познават – екстракта от охлюви. Той действа регенериращо на кожата, като не само лекува временните несъвършенства, но ефективно забавя процеса на стареене.

 

Иновативната българска козметика вече се доказа и сред потребителите като ефективно помагаща при акне и белезите му, слънчеви и термални изгаряния, както и при заличаване на белези след нараняване или хирургическа интервенция.

 

Чрез затворения цикъл на производство се следи непрекъснато за отличните резултати по отношение на качеството на всеки един отделен етап. Екстракта, както и продуктите са стандартизирани и отговарят на всички европейски норми и изисквания.

 

Revive Snails Extract предлага широка гома висококачествени природни продукти и е предпочитаната марка натурална козметика не само на българския пазар.

 

Revive Snails Extract получи признанието на специалисти и спечели престижната награда BEST BRAND за най-добра марка в категория Бяла козметика.

13
продукти
4
продукти

Roberto Cavalli

Roberto Cavalli е роден във Флоренция, Италия през 1940 г. Потомък на изключително артистично семейство, Roberto Cavalli се записва в Института на Изкуствата във Флоренция още когато е на 17. Cavalli започва кариерата си през 1965 г., когато е на 21, като рисува тениски заедно с момиче, което познава от училище. Първите му творения, мотиви на цветя върху плетива му носят огромен успех и привличат вниманието на основните Италиански трикотажни индустрии. Преди да навърши 30 години, Cavalli представя първата си колекция със собствено име на изложбата за Prеt-а-Porter, което води до неговото участие на официалната презентация на колекциите в Pitti Palace, Флоренция, както и дефиле в Милано. През октомври 2002 г. в Ню Йорк Международната Модна Асоциация избира Cavalli за Дизайнер на Годината, по време на бляскава церемония, уважена от всички модни величия.

13
продукти
3
продукти
0
продукти

Sally Hansen

Sally Hansen е марка за грижа и цвят за нокти номер едно в Америка, държейки върха в надпреварата вече близо 60 години. Марката осигурява на жените салонно-вдъхновени формули и продукти, които помагат да създадете професионално изглеждащ вид, който е лесно постижим у дома. Sally Hansen е океан от нюанси и идеи, с които женствеността открива своя нов цветен образ! Брандът е известен с качествените си продукти и аксесоари за маникюра. Продуктите са иновативни и включват най-новите технологии за грижа. Безупречната визия е приоритет, който Sally Hansen може да си позволи...
0
продукти

Salvatore Ferragamo

Salvatore Ferragamo (Салваторе Ферагамо) е роден на 5 юни 1898г.Salvatore Ferragamo е роден в Бонито, близо до Неапол, Италия. Той е италиански дизайнер на обувки и други обувни принадлежности в началато на 20-ти век.След като създава първият си чифт обувки, когато е само на 9 годинки, за неговата сестра за да ги носи на тяхното първо причастие, младият Salvatore решава, че това е неговата дарба. Той винаги изпитва страст, изработвайки обувки. След като се записва да учи изработване на обувки в Неапол за година, Ferragamo отваря малък магазин, намиращ се в дома на родителите му. През 1914г., той емигрира в Бостън, където един от неговите братя работи във фабрика за изработване на каубойски ботуши.След известен период прекаран като работник във фабриката и живеейки с оскъдни средства, Ferragamo убеждава брат си да се преместят в алифорния, първо в Санта Барбара и след това в Холивуд. Обувки, парфюми, дрехи, аксесоари с марката Salvatore Ferragamo сe продават в над 450 магазина в 55 страни. Това е само част от бизнес- империята, която включва още хотели, ветроходни морски съдове, инвестиции и културни проекти, оценявана на стотици милиарди евро. Създадена от гения на един майстор на обувки, тя е една от малкото империи в света, която е изцяло собственост и се управлява от семейството. Главният й офис е в старинния исторически замък Ферони-Спини във Флоренция.

16
продукти

Scottish Fine Soaps

Scottish Fine Soaps е иновативна фамилна компания. Основана през 1974 г., тя има ясната визия да създава луксозни глезотии, на които да могат да се насладят всички. Произведени от висококачествени, етично подбрани съставки от цял свят, в сърцето на всеки един от продуктите е добавена чиста шотландска вода. Създадени с луксозни формули и с прекрасни съблазнителни аромати. Доставят сетивно и емоционално усещане всеки път когато се употребяват. От елегантни идеи за подаръци до богати продукти за красота, колекциите на SFS са неопровержимо съчетание от качество, креативност и последователност. Днес продуктите на Scottish Fine Soaps се предлагат в повече от 30 страни в цял свят и е една от най-бързо проспериращите компании на Острова.

38
продукти
0
продукти
4
продукти
1
продукти

Stapiz

Stapiz е полска професионална козметика за коса, която вече 15 години произвежда висококачествени продукти професионална грижа за косата с помощта на иновативни козметични решения. Използвайки най-съвременните технологии за производство в сътрудничество с най-добрите изследователски лаборатории и световно известни производители на козметични суровини, Stapiz създават уникални формули и гарантират най-високи стандарти за качество на своите продукти. Широката гама продукти за коса с техния иновативен характер, високо качество и атрактивни цени гарантира стабилна позицията на Stapiz на международните пазари и Полша.

0
продукти
0
продукти

The English Soap Company

Компанията The English soap Company е основана през 2004г.от Боб и Джулиет, които открили излезли от употреба калъпи за сапуни в работилница към фермата в Кент, която купили. Вдъхновени от прекрасните дизайни на минала епоха, те се амбицирали да създадат луксозните сапуни, които помнели от детството си. Отнело им години да усъвършенстват изкуството на правенето на сапуни, включително и създаването на точните аромати. Накрая създали сапун, мек и кадифен като текстура, който овлажнява, а не изсушава кожата и ухаещ с дизайнерски парфюм до последно. Сапуните на The English Soap Company са от чисти растителни масла, както и глицерин и масло от карите от африканско дърво, което ги прави изключително хидратиращи и подхранващи кожата. Парфюмните аромати са създадени в Англия от експерти-парфюмеристи и са специално разработени за English Soap Company. Всички сапуни са с висококачествени и дълготрайни парфюмни композиции, за да се насладите на прекрасното усещане до край.

18
продукти

Thierry Mugler

Thierry Mugler (Тиери Мюглер) е роден през 1946 г. в Страсбург.Там завършва School of Fine Arts (Училище за приложни изкуства).Започва кариерата си на 14 години, присъединявайки се към Corps de Ballet de L'Opera Du Rhin. През 1971 г. той създава своя собствена конфекционна колекция. Две години по-късно представя първата си колекция на модния подиум, озаглавена Cafe De Paris.На следващата година основава собствена марка и модна къща. През следващото десетилетие той се превръща в любимец на френската мода и негови последователи са известни личности, като Diana Ross, Jerry Hall and Ivana Trump. Неговите дамски облекла винаги са изключително добре изработени и отговарящи на фигурата на човека, който ги носи.Mugler е известен като дързък и оригинален в идеите си творец, който понякога прекрачва границата.

13
продукти
15
продукти

Tommy Hilfiger

Томи Хилфигър - дизайнерът, пример за реализирана американска мечта. Марката Tommy Hilfiger държи стабилни позиции на световния моден пазар още от създаването си и символизира модерност, комфорт и индивидуалност. Томи Хилфигър (Thomas Jacob "Tommy" Hilfiger ) е роден на 24 март 1951 година в Елмира, Ню Йорк. 18-годишният бъдещ дизайнер пътува до Ню Йорк, откъдето купува дънки и панталони, които препродава в местен магазин в Елмира. По-късно отваря собствен магазин „The People's Place“. Той отказва предложенията на Келвин Клайн и Пери Елис да работи като техен асистент и през 1984 година създава „Tommy Hilfiger Corporation“ с финансовата подкрепа на The Murjani Group. През 1992 година е пусната първата колекция мъжко облекло на марката. През 2006 година Томи Хилфигър продава фирмата си за 1,6 билиона долара на Apax Partners, частна инвестиционна компания.

1
продукти

Ungaro

Emanuel Ungaro (Емануел Унгаро) често казва, “Аз мисля на Френски, но се смея на Италиански”.

Той е роден във Френското градче Aix-de-Provence през 1933 г., но и двамата му родители са италианци, избягали от фашисткия режим. През 1965-а Ungaro отваря собствено дизайнерско студио в Париж, като първоначално работи само с четири шивачки, на площ от 40 кв.м. Дебютът му е приет възторжено, стилът му започва бързо да се налага на международния пазар с подчертано чувство за цвят, структура и стил.

1968 е годината, когато Ungaro се увлича по блясъка на метала. Неговите модели носят метални сутиени, още през август той води по продажбата на метални украшения и бижута.

Същата година той създава и първата си прет-а-порте колекция, “Паралели” и отваря бутика си на Авеню Монтейн (Montaigne) в Париж. В следващите 30 години, Ungaro отваря десетки бутици и подписва лицензионни договори в целия свят

12
продукти

Valentino

След като завършва моден дизайн (учи заедно с Жан Десес и Гай Ларош), Valentino Garavani създава първото си студио в Рим през 1959 г.Година по-късно, той започва да работи с Giancarlo Giammetti (Джанкарло Джиамети), който се занимава с развитието на бизнеса на модната къща. През 1962 г. Valentino представя първата си колекция на международният моден подиум на Палацо Пити, Флоренция, като моделите му са оценени като триумфални. През следващите години той създава все по-успешни колекции, радва се на широко признание и много награди. През 1968 г. Garavani Valentino създава линията си дрехи и аксесоари, които носят неговия запазен знак “V”, Collezione Bianca (Kолезионе Бианка). Дори сватбената рокля на Jacqueline Kennedy за сватбата й с Aristotel Onassis има този магичен знак. През 1969 г. създава бутикова линия Valentino и отваря бутик в Милано. Година по-късно създава и колекция за готови облекла, които продава в магазините си в Рим и Ню Йорк. През седващите години броя на магазините и бутиците на Valentino се умножават, както и продуктите които продава под неговата марка. Получава най-високите почитни отличия от президента на Италия още през 80-те.

4
продукти
2
продукти

Versace

Gianni Versace (Джани Версаче) е роден на 2 декември 1946 г. в Италия в бедно семейство в Реджо Kалабрия в южна Италия. По много начини шеметната кариера на Versace в модната индустрия е емблематична и за цялостната италианска икономика в периода веднага след края на Втората световна война.По времето, когато той е тинейджър, баща му продава електроматериали, а майка му има проспериращо шивашко ателие. Под нейно наблюдение Versace прави своите първи стъпки в модата. През 1972 г. той се премества в Милано, където работи за няколко от най-значимите модни къщи преди да успее да създаде своя собствена. Първият му шанс да докаже себе си като дизайнер е със създаването на колекция за Fiori Fiorentini.Впоследствие прави модели за италианските марки De Parisi, Genny, Callaghan, Alma и за Complice през 1974 година. През 1978 г. Versace отваря първия си бутик в Милано Via della Spiga, където продава чужди марки облекла заедно със своите.Скоро, с нарастващата популярност на неговия стил, той открива бутици по целия свят.

123
продукти

Vivian Gray

Vivian Gray представя луксозна козметика за тяло, която ще ви впечатли не само с качеството си, но и с уникалния си дизайн. Оригиналният им вид няма аналог, благодарение на който козметичните продукти ще се превърнат в оригинален аксесоар във вашата баня!

 

Иновативните формули на козметичните продукти Vivian Gray са разработени в синхрон и с чувствителната кожа. Можете да избирате широка гама от продукти за лична грижа, между течни сапуни, млека за тяло и душ гелове. За Вашите празници Вивиан Грей предлага луксозни подаръчни комплекти.

 

Всеки продукт е създаден и произведен в Германия с ентусиазъм за съвършенство и качество на достъпни цени.

Подарете на тялото си отлична грижа и истински лукс с козметиката на немската марка Vivian Gray!

18
продукти

Vivienne Westwood

Вивиан Уестууд е авангардната и скандална дизайнерка, която преобърна модния свят в пуританска Англия. 69-годишната основоположничка на пънк модата никога не изневерява на бунтарския си стил. Вивиан Уестууд в модната индустрия. Вивиан Уестууд (Вивиан Изабел Суайър) е родена е на 8 април 1941 година в Блосъм, Англия. През 1981 година Вивиан Уестууд прави модно шоу в Лондон, вдъхновено от многобройните й посещения в историческите музеи на английската столица. Лондон е малък за космополитната дизайнерка – мести част от бизнеса си в Милано, започва да представя част от колекциите си в Париж, стига и до Далечния Изток, където продажбите й непрекъснато растат. През 1990, 1991 и 2006 година е обявена за дизайнер на годината във Великобритания, а през 1992-а става носителка на орден на Британската империя.

0
продукти

Wet n Wild

Създадена като част от американската компания Markwins, която в над 30-годишния си опит успява да се нареди до световните лидери в козметичния свят, марката Wet n Wild печели бързо потребителите в САЩ. Това, което привлича всички е разнообразието от продукти на достъпна цена. Всъщност още със създаването си Wet n Wild поставя тази цел – да се предложи алтернативен вариант за потребителите, които се нуждаят от качествени продукти за красота, но не е задължително да могат да си позволят лукс, изискващ повече средства. И успява да я постигне. Изстрелва се до големите висоти на успеха в масовия пазар и се превръща в един от най-честите избори на дамите.

 

Днес Wet n Wild е една от петте най-продавани козметични марки в САЩ. За 1 година са продадени над 100 000 продукта в повече от 25 000 магазина. През годините истинското изобилие от цветове, с което Wet n Wild позволява лесно да постигаш визии в различни стилове, печели все повече последователи. Погледите на голяма част от холивудските таланти също са привлечени – Клеър Дейнс, Рейчъл Билсън, Анджела Басет и музикалните икони Аврил Лавин, Ашли Симпсън и Бритни Спиърс стават потребители на марката. В последните няколко години обаче Wet n Wild не само подарява лесен начин, преобразяващ визията на знаменитостите, но и обединява силите си с тях. Една от звездните личности, които се включват в проектирането на продукти е Фърги. След като използва продуктите на марката, американската певица създава колекцията Fergie Center Stage, която Wet n Wild добавят в каталога си. Серията предлага всичко необходимо за постигане на бляскава и „звездна” визия.

 

Искате ли и вие звездна визия?

105
продукти

Yardley London

Yardley London е една от най‐старите и най‐известни английски компании, произвеждащи качествени парфюми и тоалетни артикули от 1770 година до днес. Днес, Yardley е част от групата на компанията Lornamead и продължава да разработва и пуска на пазара качествени аромати в поредица от продукти за грижа за тялото. Това, което разграничава Yardley от други компании, освен богатото историческо и „ароматно“ наследство е, че се ползват с препоръките на Кралицата на Англия и Принцът на Уелс. Това дава правото да поставят двата Кралски герба до логото си. Привилегията да бъдат доставчици на Кралския двор в Англия имат само избрани компании, между които Bentley Motors, Jaguar, Unilever, Xerox и др. и е своеобразен „печат за качество“. От 1921 година до днес, Yardley е бил горд притежател на правата върху 6 Кралски герба. Стъпвайки на своето 240 годишно наследство, Yardley днес предлага ароматни линии от продукти за грижа за тялото с автентично качество на конкурентни цени. Yardley прилага концепцията за дълготраен аромат в производството на своите продукти. Тя изисква в ежедневната грижа за тялото да се използва един и същ аромат при почистване, хидратиране и ароматизиране на кожата. Наслояване на аромата се получава чрез използването на редица продукти в банята и след нея от един аромат – сапун или душ‐гел, лосион за тяло, крем за ръце и нокти, пудра за тяло, тоалетна вода. Yardley London предлага вечни класически аромати като Лавандула, Роза, Момина сълза. Следвайки модните тенденции ‐ разработва нови аромати, които да посрещнат съвременното потребителско търсене ‐ Кралска Маргаритка, Божур, Royal Diamond.
28
продукти
0
продукти

Yoskine

Yoskine e японска марка създадена от DaxCosmetics част от Rohto Pharmaceutical Co. Специалистите на YOSKINE R&D развиват иновативната IN-YO TECHNOLOGY, новаторски подход в грижа за кожата, която оперира на две нива.

 

IN'DETOX – α-глюканова детоксикация, която естествено пречиства клетките на кожата, като предизвиква тяхното автоенергизиране и удължава живота им. Пречистените клетки могат да абсорбират подхранващи съставки по-ефективно.
 

YO'ACTIVE – подпомага реконструкцията на кожните структури чрез доставяне на активни съставки директно към целевите клетки, осигурявайки интензивен подмладяващ ефект.

 

Баланс и хармония за истинска красота. Двойна подмладяваща сила.

15
продукти

Yves Saint Laurent

Ив Сен Лоран е име-легенда в световната мода. Иновативен и креативен, великият дизайнер прави революции в модната индустрия с творенията си. Ив Сен Лоран или историята на една модна легенда. Ив Сен Лоран (Yves Henri Donat Mathieu-Saint-Laurent) е роден на 1 август 1936 година в град Оран, Алжир. Ив Сен Лоран изпраща няколко свои скици на Де Брюноф, който ги показва на Кристиан Диор, а той го наема моментално за свой асистент. Когато Диор умира 4 години по-късно, Ив Сен Лоран застава начело на модна къща Dior и успява да я спаси от банкрут. През 1960 година Ив Сен Лоран трябва да постъпи във френската армия, за да участва в алжирската война за независимост. Лесно ранимият дизайнер е подложен не непрекъснати подигравки от останалите войници, в резултат на които стига до лечение в клиника за душевно болни, където е лекуван с електрошокова терапия. Оттогава често се налага да посещава клиники за душевно болни. Точно психичните му проблеми стават причина през 1962 година да бъде освободен от модна къща Dior. През същата година с помощта на дългогодишния си интимен приятел и бизнес партньор Пиер Берже създава своя модна къща – YSL.

11
продукти
3
продукти